Welkom bij CAR MULTIMEDIA

  • Gratis verzending
  • Showroom & werkplaats
  • Voor 16.00 uur besteld is volgende werkdag geleverd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Betaal achteraf met Klarna
  • Gratis verzending
  • Showroom & werkplaats
  • Voor 16.00 uur besteld is volgende werkdag geleverd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Betaal achteraf met Klarna

Garantie

Alle producten die bij CAR MULTIMEDIA zijn besteld kunnen ter reparatie worden aangeboden voor de fabrieksgarantie. Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de fabrieksgarantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor de reparatie.

Wat is het garantiebewijs?

Elk bewijs van aankoop of aflevering zoals een pakbon, kassabon of factuur zien wij als garantiebewijs. Ook als je geen van deze documenten kunt terugvinden, helpen wij je graag. Bijvoorbeeld voor het opvragen van een kopie van je aankoopbewijs.

Hoe kun je een defect product met garantie aanbieden?

Om u defecte product aan te melden voor de fabrieksgarantie stuurt u ons een e-mail naar info@carmultimedia.nl. Vermeld hierbij u bestelnummer en het mankement van u product.

Waar moet je op letten bij het aanbieden van een reparatie?

Om een defect product goed te kunnen onderzoeken vragen wij je om alle meegeleverde accessoires zoals opladers, kabels et cetera in te leveren of mee te sturen. Stuur je het product op, doe dit dan in de originele verpakking óf zorg voor goede verpakking zodat er geen schade kan ontstaan tijdens het transport.

Moet je voor een reparatie betalen?

Als vooraf aannemelijk is dat de reparatie kosteloos wordt uitgevoerd omdat deze binnen de wettelijke garantietermijn en voorwaarden zullen er nooit onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

Is het defect of de klacht niet te wijten aan het product dan is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht voor de reparatie. Reparatiekosten zijn vooraf bekend of het defecte product moet eerst worden onderzocht door het reparatiebedrijf voordat een prijsopgave kan worden gegeven. Na jouw goedkeuring zal de reparatie vervolgens worden uitgevoerd.

Moet ik verzendkosten betalen voor mijn product(en) die in aanmerking komen voor de fabrieksgarantie?

verzendkosten naar de fabrikant en/of reparatiebedrijf dienen door de webshop betaald te worden . Consument betaald de verzendkosten naar de webshop.

Hoe lang duurt een reparatie?

Wij zorgen ervoor dat je jouw product zo snel mogelijk weer kunt gebruiken. Als je product(en) na 6 weken nog niet is gerepareerd, gaan wij samen op zoek naar een passende oplossing.

Waar kan ik mijn product(en) voor de fabrieksgarantie opsturen?

Producten voor de fabrieksgarantie mogen opgestuurd worden t.n.v. bestelnummer naar;

CAR MULTIMEDIA

Chemieweg 125

1422 DX Uithoorn