Klacht indienen
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@carmultimedia.nl of ons contactformulier in te vullen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.
Handelend onder de naam: OCOR Service
Vestigingsadres: Chemieweg 125
Postcode/plaats: 1422 DX Amsterdam
Telefoonnummer: +31(0)297 37 10 14
Beschikbaarheid: maandag t/m donderdag van 14.00 tot 17.00 uur
E-mailadres: Info@carmultimedia.nl
E-mailadres: Info@ocorservice.nl
Website: https://www.carmultimedia.nl
KvK-nummer: 81042450
BTW-nummer: NL003522237B25
IBAN: NL73ABNA0886700981