• Gratis verzending
  • Showroom - Werkplaats - Instalaties
  • Voor 16.00 uur besteld is volgende werkdag geleverd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Betaal achteraf met Klarna
  • Gratis verzending
  • Showroom - Werkplaats - Instalaties
  • Voor 16.00 uur besteld is volgende werkdag geleverd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Betaal achteraf met Klarna

Klacht indienen

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@carmultimedia.nl of ons contactformulier in te vullen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Handelend onder de naam: OCOR Service

Vestigingsadres: Chemieweg 125

Postcode/plaats: 1422 DX  Amsterdam

Telefoonnummer: +31(0)297 37 10 14

Beschikbaarheid: maandag t/m donderdag van 14.00 tot 17.00 uur

E-mailadres: Info@carmultimedia.nl

E-mailadres: Info@ocorservice.nl

Website: https://www.carmultimedia.nl

KvK-nummer: 81042450

BTW-nummer: NL003522237B25

IBAN: NL73ABNA0886700981

Klacht indienen